[C]oUnTeR[S]tRiKe |MT|

polskicounterstrike


#1 2010-03-21 11:33:03

 t!k3r

Administrator

10016904
Zarejestrowany: 2010-03-20
Posty: 31
Punktów :   

Regulamin Forum!!!

OGÓLNY REGULAMIN FORUM



§ Główne zasady

1. Rejestrując się akceptujesz ten regulamin i jesteś zobowiązane przestrzegać go.
2. Nieznajomość regulaminu nie ma wpływu na karanie użytkownika.

§ Użytkownicy

1. Nazwa użytkownika powinna być czytelna, a nie ciągiem znaków, którego nie da się rozczytać, nick nie może też zawierać więcej niż 5 cyfr i 15 liter.
2. Wykorzystywanie błędów skryptu Vbulletin będzie surowo karane.
3. Nie rób sygnatury wyższej niż 250px oraz szerszej niż 550px (liczymy zarówno obrazki, jak i tekst).
4. W sygnaturach i avatarze nie mogą być umieszczane treści pornograficzne, rasistowskich, faszystowskich lub takie, które obrażają innego użytkownika i naruszają dobre
obyczaje.
5. Konto nie może być dzielone z kilkoma osobami.
6. "Prywatne Wiadomości" na forum nie są prywatne. Jeżeli łamiesz regulamin, są na Ciebie skargi, to prócz twoich postów analizowane są także prywatne wiadomości.
7. Na forum można posiadać kilka kont, jednak gdy są one wykorzystywane do złych celów, jest to zabronione.

§ Udzielanie się na forum

1. Nie pisz bzdurnych postów, które nie wnoszą nic do tematu lub nie mają nawet jednego rozbudowanego zdania. Nie pisz też tylko WIELKIMI literami.
2. Nie wstawaj dużej ilości emotikonek w poście! Jedna w zdaniu stanowczo wystarczy by wyrazić swoje elektroniczne uczucia.
3. Wulgaryzmy są dopuszczalne w granicach dobrego smaku lecz nadmierne używanie ich będzie karane.
4. Posty, które nic nie wnoszą do dyskusji będą karane.
5. Nigdy nie nazywaj tematu "Pomoc", "Help me!" itp. Tytuł tematu powinien być "mówiący" czyli taki, który od razu po przeczytaniu informuje o poruszanym w nim problemie. Nie wpisuj swojego pytania tylko w formie tytułu tematu, nie informując w poście raz jeszcze o co dokładnie chodzi.
6. Przed załozeniem tematu, upewnij się czy ktoś inny nie miał już tego problemu używając opcji "Szukaj". Jeśli jednak zdecydujesz się napisać temat, upewnij się, że jest on umieszczony w dobrym dziale.
7. Usuwanie dopisków moderatorów/administratorów jest zabronione.
8. Pisanie pod sobą dwóch postów oznacza że chcesz sobie podbić licznik i kwalifikuje Cię do kategorii "Zbanowani Userzy".
9. Każda próba zamieszenia programu szpiegowskiego (keylog, trojan) równa się dożywotni ban na IP.
10. Cytowanie całego tematu, który jest bogaty w treść np. poradnika jest zabronione.
11. Odświeżanie starych tematów jest dozwolone tylko wtedy, gdy Twój post ponownie wniesie coś do tematu, a nie ograniczy się do wyrażenia typu "Świetnie 10/10".
12. Nie wolno rozkazywać czy mówić moderatorowi co ma robić, więc posty typu "Proponuje zamknąć temat", Daj mu warna", będą warnowane.
13. W temacie odpowiadamy na główny post, jeśli temat jest bardzo długi, zapoznaj się z trzema ostatnimi stronami. Nie off-topuj!
14. Gdy umieszczasz skopiowany artykuł/poradnik dodaj informację o autorze tematu i link, który odsyłający do źródła.

§ Ostrzeżenia


1. Niepoprawna sygnatura/awatar - Warn/Ostrzeżenie za posiadanie pornograficznych zdjęć,hackerskich linków w sygnaturze/awatarze.
2. Głupi post - Warn/Ostrzeżenie za post, który nie ma żadnego znaczenia, służy do nabicia licznika postów.
3. Kasowanie dopisku moderatora - Warn/Ostrzeżenie za usunięcie dopisku, który moderator zostawił w Twoim poście.
4. Mało wartościowy post - Warn/Ostrzeżenie jeżeli twój post nie wnosi nic do tematu.
5. Niestosowna notka (do profilu) - Warn/Ostrzeżenie za wulgarną lub obrażającą notkę.
6. Zły dział - Warn/Ostrzeżenie za umieszczenie tematu w złym dziale.
7. Nieprzestrzeganie regulaminu tematu/działu - Warn/Ostrzeżenie za łamanie regulaminu tematu/działu.
8. Brak tagów/prefiksów - Warn/Ostrzeżenie jeżeli do tematu nie dołączysz tagów/prefiksów.
9. Piractwo - cracki itd - Warn/Ostrzeżenie za umieszczanie cracków do botów,programów komputerowych itd.
10. Używanie czerwonego koloru - Warn/Ostrzeżenie za używanie w tematach/postach czerwonego koloru. Jest on przeznaczony tylko dla kadry forum.
11. Zła nazwa tematu - Warn/Ostrzeżenie jeżeli twoja nazwa tematu nie będzie mówiła o jego treści.
12. Zabawa w moderatora - Warn/Ostrzeżenie za spamowanie w temacie tekstami typu "zamknijcie temat".
13. "Tragiczne" błędy ortograficzne - Warn/Ostrzeżenie za kilkakrotne popełnienie błędu ortograficznego w teamcie/poście.
14. Fałszywe wstawianie linków z odnośnikami do innych stron internetowych - Warn/Ostrzeżenie za linki z odnoścnikami do innej strony (szpiegowskiej, gry internetowej)
15. Obrażanie użytkowników - Warn/Ostrzeżenie za naruszenie godności osobistej innego użytkownika.
16. Podejrzany plik bez skanu - Warn/Ostrzeżenie za podejrzany plik, który nie posiada skanu.
17. Post nie na temat - czyli rozmywanie tematu - Warn/Ostrzeżenie jeżeli twój post całkiem odbiega od tematu wątku.
innych stron "www" bez pozwolenia administratora.
18. Celowe wszczynanie kłótni - Warn/Ostrzeżenie za celowe wszczynanie kłótni pomiędzy użytkownikami na forum.
19. Drugi taki sam temat-powtarzający się - Warn/Ostrzeżenie za napisanie drugiego takiego samego tematu w innym bądź tym samym dziale.
20. Proszenie o cracki, seriale itd. - Warn/Ostrzeżenie za proszenie o cracki/seriale do botów,programów komputerowych itd.
21. Spamowanie w profilu - Warn/Ostrzeżenie za zaśmiecanie profilu dużą ilością nic nie znaczących wiadomości.
22. Zły raport - wykorzystywanie tej opcji w sposób nieodpowiedni - Warn/Ostrzeżenie jeżeli opcją "raportuj" posługujesz się wyłącznie do porozumienia się z moderatorami.
23. Nakłanianie do łamania regulaminu - Warn/Ostrzeżenie za nakłanianie innych użytkowników do łamania regulaminu forum/działu/tematu.
24. Niestosowna grupa społeczna - Warn/Ostrzeżenie za utworzenie obrażającej lub nieodpowiedniej grupy społecznej na forum.
25. Przeginanie z wulgaryzmami - Warn/Ostrzeżenie jeżeli w temacie/poście napiszesz więcej wulgaryzmów niż są one w granicach dobrego smaku.
26. Rozkazywanie kadrze - Warn/Ostrzeżenie za pisanie postów/tematów/prywatnych wiadomości, gdzie uzytkownik w sposób niestosowny mówi moderatorowi co ma robić.
27. Plagiat (całkowity)- Warn/Ostrzeżenie za kopiowanie/wklejanie na forum czyjegoś dzieła np. Poradnika bez zgody autora i odnośnika do oryginału.
28. Dawanie podejrzanych linków bez posiadania minimalnej liczby postów - Warn/Ostrzeżenie za umieszczanie podejrzanych linków bez posiadania minimalnej liczby postów.
29. Masowy spam - Warn/Ostrzeżenie za masowe pisanie mało wartościowych postów na forum.
30. Obraza kadry forum - Warn/Ostrzeżenie za obrazę kadry forum.
31. Naganne zachowanie - Warn jeśli użytkownik zachowuje się nagannie.
32. (Ban) Hacerskie linki, programy, skrypty itd. - Warn/Ostrzeżenie za umieszczanie hackerskich linków,programów,skryptów itd. na forum.
33. (Ban) Podszywanie się pod kadrę zarządzającą - Ban, gdy użytkownik podaje się za kogoś z administracji
34. (Ban) Niestosowny nick - ban na konto - jeżeli twój nick jest wulgarny,rasistowski,obraża innych użytkowników.



§ Inne

1. Można reklamować inną stronę internetową przez użycie sygnaturki, jeśli jednak link będzie się odnosił do strony z zawirusowanym oprogramowaniem użytkownik zostanie zbanowany.
2. Wszelkie prośby, umieszczenie craców na forum są zabronione.
3. Moderator ma prawo dodać swoją adnotację do posta innego użytkownika.
4. Wszelkie błędy zgłaszaj administratorom lub napisz o nich w dziale Błędy.
5. Zawsze zobacz, czy w dziale, w którym się wypowiadasz nie ma regulaminu działu.

Ostatnio edytowany przez AdminZimno (2010-03-21 11:33:37)


Jeżeli pomoglem dajcie plusika po lewej zielone!!

Offline

 
Nowe Posty Brak nowych postów Forum Zablokowane
kontakt: 10016904

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.tibia-space.pun.pl www.angliki.pun.pl www.inspire.pun.pl www.wydarzeniakolobrzeg.pun.pl www.l2pklan.pun.pl